Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.03.2008 18:09 - Bryan Adams - 11
Автор: gadnio Категория: Музика   
Прочетен: 2188 Коментари: 0 Гласове:
0



Винаги съм се възхищавал на Bryan Adams. Негови са едни от най-прекрасните рок балади, които някога съм слушал. Свеж, жизнерадостен, винаги готов да ти оправи настроението, когато нещо не си на кеф. Печели страшно много награди, албумите му стават златни, че някои дори и платинени. Свеж, до някъде детски рок се лее из ведро из неговата китара... до последния албум.

Днес имах щастието да чуя 11, последния му албум. Вярно, че не съм слушал Room Service, но според мен всичките му албуми до "On a Day Like Today" са просто... невероятни, спиращи дъха.

Това е второто ми ревю на този албум. Първото беше изцяло негативно, но за това съм си виновен аз самият. Всъщност, албумът може да се каже, че е доста добър. Е, вярно, не е толкова страхотен, колкото очаквах, но е доста над средното. Може би, ако го слушам още няколко пъти, ще вземе да ми харесва доста. Факт е, че не успя да ме грабне от първия път, когато го слушах. До толкова бях разочарован, че искрено се надявах, че ще има възможност да поправи грешката си. Или... да се върне към фотографската си кариера и да не си разваля повече имиджа. Вярно, надеждата умира последна... а и той доказа, че може да прави страхотни песни. Честно, не вярвах, че след "Have you really loved a woman?" ще направи нещо стойностно, но пък той наистина ме изненада много приятно и успя да направи не една, а много наистина качествени песни след това.

На второ слушане албумът не е толкова зле, щом успя да превъзмогне идиотското чувство, че нещо не е както трябва. Просто иска...  не знам какво, но наистина Oxygen ме издразни :)

Така, че, намерете си го, слушайте го, оставете го така да ви "влезе под кожата", и след време ще се усетите, че дори си тананикате някои от песните и имате желание да споделите усещането с приятели. Поне аз се надявам с мен да стане така, защото... Bryan Adams е това, все пак. Като Mercedes - никога не може да е чак толкова зле :)


Тагове:   Adams,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gadnio
Категория: Лични дневници
Прочетен: 398661
Постинги: 122
Коментари: 364
Гласове: 468
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930